Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Семінар на тему «Забезпечення якості надання адміністративних послуг». Підсумки.
15 жовтня 2015

Міська влада комплексно підходить до системи надання адміністративних послуг:

  • задля забезпечення максимальної відкритості під час надання адміністративних послуг,  усунення можливості виникнення корупційних проявів та створення належних умов для заявників проводиться реконструкція І поверхів районних в місті Києві державних адміністрацій та створення так званих «open-space» приміщень (відкритих та прозорих офісів) для розміщення там центрів надання адміністративних послуг;
  • збільшення чисельності адміністраторів, які обслуговують заявників,  для мінімізації часу очікування громадян;
  • введення підрозділу мобільного реагування, основною метою якого оперативне усунення черг в усіх 11 центрах надання адміністративних послуг міста;
  • підвищення кваліфікації адміністраторів та керівництва центрів надання адміністративних послуг.

Так, 15 жовтня у приміщенні Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг відбувся тематичний короткостроковий семінар на тему «Забезпечення якості надання адміністративних послуг». У заході взяли участь представники органів виконавчої влади державного та міського рівнів, практики сфери надання адміністративних послуг, представники центрів надання адміністративних послуг ті інші.

 Для участі в семінарі були запрошені керівник Секретаріату Голови Верховної Ради України
Саєнко Олександра Сергійович та начальник відділу розвитку системи надання адміністративних послуг Управління реформування державного регулювання бізнесу Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Каменчук Олександра Миколайовича.

Основними тезами заходу та першочерговими кроками, необхідними для сталого розвитку сфери надання адміністративних послуг, було визначено:

  • Необхідність висвітлення та поглибленого вивчення міжнародного досвіду з питання надання адміністративних послуг.
  • Необхідність віднайдення принципово нового формату спілкування з громадянином.
  • Впровадження інноваційних підходів у роботі з надання базових послуг, зокрема: реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців; послуг пов’язаних із землекористуванням.
  • Надзвичайно важливою є тісна взаємодія та постійний діалог між представниками законодавчої гілки влади та безпосередніми практиками сфери надання адміністративних послуг, які використовують та мають дотримуватися цього законодавства.
  • Проведення семінарів, круглих столів, конференцій тощо, які мають стати для представників різних гілок влади та представників бізнесу і громадськості платформою для обговорення проблем, пошуку шляхів їх вирішення, а також визначення напрямків розвитку сфери надання адміністративних послуг.

 

 

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39