АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Про цифрові інновації, що були запроваджені у Центрах надання адміністративних послуг, а саме, про особистий кабінет через який користувач має можливість подавати заявку он-лайн, замовляти певні послуги та відстежувати результат – розповіла Наталія Шамрай. «Ми і надалі працюємо над тим, щоб веб-портал був більш функціональним та зручним, реагуючи на відгуки користувачів» - зазначила директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг.
Учасники дізналися у заступника Голови НАДС – Андрія Заболотного про digital в державній службі, вплив ІТ на функцію HR, а також запуск системи HRMIS – PoClick.
Директор директорату публічних послуг Міністерства цифрової трансформації України Дмитро Маковський та генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний пояснили чому необхідні державні послуги он-лайн та як відбувається реалізація державної політики у сфері цифровізації.
Дякуємо за організацію заходу НАДС та Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу у рамках Робочої групи (Панелі) «Врядування та реформа державного управління» Тематичної платформи «Зміцнення інститутів та забезпечення належного врядування» ініціативи Європейського Союзу «Східне партнерство».
Запис семінару можна переглянути на Facebook сторінці НАДС, або перейшовши за посиланням: https://www.facebook.com/nads.gov.ua
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|