Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Нові інформаційні кіоски у Центрі надання адміністративних послуг м. Києва
18 серпня 2015

У Центрі надання адміністративних послуг м. Києва встановлено 4 інформаційні кіоски, за допомогою яких забезпечується інформаційно-довідкове обслуговування відвідувачів Центру з питань надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру.

Також за допомогою інформаційних кіосків відвідувачі Центру можуть:

  • скористатись «особистим кабінетом», за допомогою якого можна записатись до електронної черги на певну годину та день прийому, переглянути стан розгляду документів, отримати он-лайн консультацію, ознайомитися з переліком документів, необхідних для отримання послуги, а також роздрукувати необхідну заяву;
  • зателефонувати до call-центру;
  • зайти на сторінку Центру надання адміністративних послуг м. Києві у Facebook і залишити свій відгук та пропозиції щодо роботи Центру;
  • заповнити анкету щодо якості роботи Центру, а також залишити відгук у книзі скарг та пропозицій.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39