АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
З 27 по 30 листопада представники КМДА відвідали Баку з робочим візитом з метою обміну досвідом у сфері надання адміністративних послуг . Програма заходу була дуже насиченою. Жодна інновація азербайджанських колег не лишилася без уваги.
Окрім того, що органи влади Азербайджану організовують навчання і тренінги для державних службовців у сфері надання адміністративних послуг, для допомоги відвідувачам Асану у заповненні документів і консультуванні залучаються волонтери. Багато уваги приділяється підвищенню якості обслуговування населення, тому кожний новий Асан, що відкривається у Баку, кращий за попередній. Окрім пильного контролю за якістю надання адміністративних послуг мешканцям, відчувається піклування про комфортні умови співробітників центру, які щодня працюють з людьми. Облаштовано антистресову кімнату та кімнату для відпочинку. Є можливість реєстрації шлюбу, отримання медичних послуг, перекладу документів, придбання квитків і бібліотека.
Привертають увагу наступні новації азербайджанських колег. Наприклад, створення найсучаснішої радіостанції FM діапазону для спілкування із керівництвом держави, отримання юридичної консультації, популяризації роботи центру.
Існує навіть, мобільний Асан! Автобус, який спеціально облаштовано електронною чергою, банком, нотаріусом та обладнанням для виготовлення водійського посвідчення. Графік курсування таких автобусів затверджується на рік вперед, розміщується такий автобус біля приміщення місцевоі влади.
Сподіваємось, що у найближчому майбутньому у наших Центрах також з’являться корисні запровадження.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|