АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Діджиталізація процесів у Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) допомагає швидше обслуговувати громадян, зменшити адміністративні затримки та зробити надання послуг більш зручним і доступним.
Адміністратори ЦНАП Києва пройшли навчання з використання в роботі доступних онлайн-сервісів, зокрема "Дія". Під час тренінгу вони разом із представником Міністерства цифрової трансформації обговорили сервіси "Дія", їхню інтеграцію в роботу ЦНАПів, переваги та проблеми, які можуть виникати при використанні онлайн-інструментів. Олексій Вовк на прикладах показав, як "Дія" робить більш зручним і доступним процес надання тієї чи іншої послуги для громадян. Адміністратори, у свою чергу, поділилися своїм досвідом, зазначивши як позитивні, так і проблемні моменти в роботі з цією платформою.
Спільними зусиллями учасники визначили перспективи подальшої інтеграції "Дії" в роботу ЦНАП і окреслили важливі напрямки для вдосконалення взаємозв’язку між платформою та Центрами, що дозволить покращити якість надання адміністративних послуг.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|