Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
У столичних ЦНАПах запрацював «Адмінсервіс «Ветеран»
31 липня 2024

Для обслуговування ветеранів війни та членів їхніх сімей, забезпечення високого рівня якості сервісу в наданні адміністративних послуг Захисникам і Захисницям у столиці запровадили проєкт «Адмінсервіс «Ветеран». Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник під час інспектування реалізації проєкту в міському ЦНАПі.

У межах проєкту розроблені 6 комплексів адміністративних послуг за однією заявою відповідно до статусів:

  • учасник бойових дій – 19 послуг;
  • учасник війни – 16 послуг;
  • член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого) – 26 послуг;
  • постраждалий учасник Революції Гідності – 19 послуг;
  • особа з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;
  • особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.

«Запровадження цієї послуги – важливий крок в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах. Пріоритетним обрано саме комплексний підхід у наданні послуг. Це дозволяє надавати їх за однією заявою від кількох суб’єктів, з одним пакетом документів на весь комплекс послуг, в одному місці, за мінімальної кількості відвідувань, без стресу та черг, швидко та просто», – розповів Микола Поворозник.

Він зазначив, що всі процедури оптимізовані. Зокрема, адміністратор/адміністраторка контролює терміни надання послуг та інформує заявника про стан розгляду справи.

«Нині в усіх районах облаштовані 22 локації, де функціонуватиме цей сервіс. Виділені робочі місця для обслуговування ветеранів. Адміністратори пройшли відповідне навчання, зокрема, як працювати з людьми, які пережили кризову ситуацію», – зауважив Микола Поворозник.

Він додав, що місто очікує від Міністерства у справах ветеранів України затвердження на рівні Кабміну форми єдиної заяви, що дозволить уніфікувати та автоматизувати процедуру й поширити таку практику в інших регіонах.

Джерело

 

 

 

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39