Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Послуги ЦНАП доступні для всіх
24 травня 2024

ЦНАПи Києва є доступними для осіб з інвалідністю, в частині доступності середовища, послуг та інформації. Зокрема, забезпечено архітектурну доступність: приміщення обладнані пандусами, туалетні кімнати пристосовані для осіб з інвалідністю.

Адміністратори ЦНАП володіють жестовою мовою. Є можливість скористатися жестовим перекладачем онлайн, «Українського товариства глухих».

У ЦНАП функціонує комунікаційна система для слабочуючих людей, яка є новітньою розробкою та забезпечує комфортну взаємодію персоналу ЦНАП з такими відвідувачами.

Інформаційна система «Міський WEB-портал адміністративних послуг в місті Києві» містить версію для осіб з вадами зору. Здійснюється звуковий супровід виклику на прийом до адміністратора. 

Для відвідувачів ЦНАП інформація щодо найпопулярніших послуг доступна також шрифтом Брайля.

Для заявників, які пересуваються на кріслах колісних установлено спеціальний інформаційний кіоск та термінал електронної черги, які дозволяють без сторонньої допомоги отримати необхідну інформацію та зареєструватися в електронній черзі. 

Інклюзивність ЦНАПів дає можливість працевлаштування на посади адміністраторів осіб з інвалідністю та ветеранів навіть без попереднього досвіду державної служби.

Багато сервісів вже впроваджено, проте працюємо далі, враховуючи думку наших відвідувачів. Спільно з громадськими організаціями, які представляють інтереси осіб з інвалідністю, проводимо моніторинг доступності приміщень, навчання адміністраторів.

Нагадуємо, всі ЦНАПи працюють з понеділка по суботу (включно), з 09:00 до 18:00. У разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня ЦНАП починає працювати через 30 хвилин після відбою, а в разі оголошення тривоги під час робочого дня – протягом 10 хвилин після відбою.

Всю актуальну інформацію щодо отримання послуг та стану розгляду справ можна отримати за телефонами: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39.

 

БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ У ЦНАПах КИЄВА СЬОГОДНІ – ЦЕ ФІЗИЧНА ДОСТУПНІСТЬ

ЗЗОВНІ:

1. тактильні смуги на шляху до будівлі

2. пандус для осіб з інвалідністю

3. місця для паркування транспортних засобів осіб з інвалідністю

4. на вході кнопка виклику персоналу та значок доступності для людей з інвалідністю

5. контрастне маркування на сходах, поручні

6. біля входу – крісло колісне для осіб з інвалідністю

ВСЕРЕДИНІ

7. контрастні тактильні смуги

8. понижена стійка рецепції

9. понижені термінали

10. ліфт для крісла колісного

11. контрастне маркування на скляних перегородках та дверях

12. тактильні смуги на сходах / накладки на поручнях

13. інформація про адмінпослуги / навігація шрифтом Брайля

14. комунікаційна система для обслуговування осіб із порушенням слуху

15. сервіс УТОГ

16. система керування е-чергою (працює із звуко-візуальним сповіщенням)

17. мнемосхема приміщення

18. обладнані під потреби осіб з інвалідністю санітарні кімнати (поручні біля унітазу та умивальника, дзеркало під кутом, сушка для рук, тримач для милиць, кнопка виклику)

19. куточок по догляду за дитиною: сповивальний столик / тумба (з матрацом), памперси, одноразові пелюшки, засоби гігієни (мило, паперові рушники)

20. простір для дітей

21. зона самообслуговування з доступом до мережі Інтернет комфортна для осіб на кріслі колісному

22. QR коди для зворотнього зв’язку

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39