Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Нові засоби телекомунікаційного зв’язку
11 березня 2019

Фахівці сall-центру Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва тепер працюють в новому форматі. Нове оснащення - цифрові безпровідні телефони з аксесуарами (навушники та мікрофони), дозволяє покращити якість обслуговування заявників.

Такі засоби телекомунікаційного зв’язку покращать роботу call – центру, дозволять обслуговувати більшу кількість дозвонювачів, приділити більше уваги кожному питанню, підвищити оперативність консультацій.

Ефективні комунікації та зворотній зв’язок з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг - важливий аспект нашої роботи.

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39