Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Покращення стандартів обслуговування
20 серпня 2019

Навчальні семінари з актуальних питань у Центрах надання адміністративних послуг вже стали традиційними. Для забезпечення кращого рівня обслуговування, нами регулярно впроваджуються спеціальні тренінги та передбачено систематичне навчання персоналу. Наприклад, сьогодні ми говоримо про налагодження ефективної комунікації з клієнтами, уникнення конфліктних ситуацій та про належний зовнішній вигляд працівників Центру. Оскільки якісний сервіс - це завжди сервіс, що відповідає потребам клієнта, основною метою запроваджених заходів є розуміння нашими співробітниками того, що результат та рівень задоволеності залежить від усіх учасників процесу.

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39