| 
                            
                                АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
                                 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ  | 
                        
                             
                                
                                Гаряча лінія 
                        (044) 202-60-38 (044) 202-60-39  | 
                    
        Покращення стандартів обслуговування
    
    
        20 серпня 2019
    
    Навчальні семінари з актуальних питань у Центрах надання адміністративних послуг вже стали традиційними. Для забезпечення кращого рівня обслуговування, нами регулярно впроваджуються спеціальні тренінги та передбачено систематичне навчання персоналу. Наприклад, сьогодні ми говоримо про налагодження ефективної комунікації з клієнтами, уникнення конфліктних ситуацій та про належний зовнішній вигляд працівників Центру. Оскільки якісний сервіс - це завжди сервіс, що відповідає потребам клієнта, основною метою запроваджених заходів є розуміння нашими співробітниками того, що результат та рівень задоволеності залежить від усіх учасників процесу.
| Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 | 
                             |