АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Вже вкотре Департамент (Центр) надання адміністративних послуг гостинно розчинив двері для своїх гостей. За час існування заклад набув величезного досвіду, яким залюбки ділиться із своїми новими знайомими.
Саме у понеділок, 20 лютого до Департаменту завітали представники Київського міського дитячого діагностичного центру для ознайомлення із основними принципами функціонування Департаменту.
Під час спілкування гості дізналися про специфіку роботи адміністраторів, інформаційно-технічну базу, яку вони використовують у своїй роботі. Але «червоною ниткою» розмови була тема комунікаційних відносин між заявниками та співробітниками Центру. Незважаючи на настрій та самопочуття треба з повагою ставитись до кожного заявника. Звичайно, робота з людьми потребує витривалості та любові до своєї професії. Головне у роботі – це зацікавленість та позитив людини. Для набуття знань проводяться психологічні тренінги, аби адміністратори чітко знали як уникнути конфліктів, як поводитись у складних і нестандартних ситуаціях.
Велику увагу відвідувачів привернула робота служби рецепції. Адже саме співробітники цього сектору виконують найскладніші задачі. Вони зустрічають людину із посмішкою, намагаються пояснити алгоритм дій та допомагають якомога швидше отримати певну адміністративну послугу.
Представники Київського міського дитячого діагностичного центру були задоволені побаченим і висловили впевненість, що перше знайомство із роботою Центру – це тільки початок майбутньої плідної співпраці.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|