АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Зробити адміністративні послуги максимально доступними для людей з інвалідністю – такою є мета семінарів «Особливості обслуговування різних груп клієнтів», які стартували сьогодні та проходитимуть протягом 17-19 грудня у приміщенні Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Цільова аудиторія семінарів - адміністратори центрів надання адміністративних послуг міста Києва.
Навчання спільно організоване Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Спілкою громадських організацій людей з інвалідністю Києва.
У відкритті семінарів взяли участь директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай, президент Спілки громадських організацій людей з інвалідністю Києва Олександр Ворона та перший заступник голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Павло Бабій.
Основою якісного надання адміністративних послуг мешканцям та забезпечення їм рівних прав та можливостей повинна стати спільна ідеологія у створенні безбар`єрного середовища для маломобільних людей, яка має об’єднувати усі столичні центри надання адміністративних послуг. Проведення таких навчань – один із кроків до створення цієї ідеології.
Семінари проводить тренер з питань взаємодії та толерантного спілкування з різними категоріями клієнтів Олег Полозюк. Під час їх проведення, зокрема, розглядатиметься історія та термінологія у цій сфері, питання особливостей обслуговування груп людей з інклюзією, до яких належать люди з інвалідністю, особи з тимчасовим порушенням здоров`я, вагітні, літні люди та батьки з візочками. Забезпечити для них не тільки архітектурну та транспортну, а й інформаційну доступність – важливе завдання кожного Центру надання адміністративних послуг.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|