АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
У період із 1 червня до 31 серпня 2023 року Центри надання адміністративних послуг (ЦПАПи) міста Київ надали 288 555 послуг. Про це повідомляє перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
За його словами, найпопулярнішими послугами стали соціальні, які запровадили у ЦНАПах із 1 червня – 81 009. Зокрема мешканці найчастіше звертались щодо надання субсидій, призначення державних допомог, пільг, грошових компенсацій тощо. На другому місці за кількістю звернень була інформація з реєстру територіальної громади, а саме довідка про реєстрацію місця проживання – 60 624. На третьому місці паспорти громадянина України (внутрішній і для виїзду за кордон), вклейка фото до паспорта – 54 531 звернення.
«Підвищення популярності соціальних послуг у ЦНАПах було прогнозованим. Адже з 1 червня це новий спектр послуг, які надають адміністратори центрів. Переконаний, що таке нововведення лише на користь для містян. Отримання усіх послуг в одному місці – це зручно. Рівень надання послуг у центрах дуже високий, тут працюють справжні професіонали, які знайдуть підхід до кожного», – зазначив Микола Поворозник.
Він нагадав, що загалом же перелік послуг столичних ЦНАП налічує більше 450 видів.
Так, улітку Центри надання адміністративних послуг працювали в усіх районах столиці:
- Міський ЦНАП надав 24 517 послуг;
- ЦПАП Голосіївської РДА – 23 226;
- ЦПАП Дарницької РДА – 29 856;
- ЦПАП Деснянської РДА – 34 579;
- ЦПАП Дніпровської РДА – 24 929;
- ЦПАП Оболонської РДА – 25 669;
- ЦПАП Печерської РДА – 20 126;
- ЦПАП Подільської РДА – 23 800;
- ЦПАП Святошинської РДА – 31 290;
- ЦПАП Солом’янської РДА – 31 867;
- ЦПАП Шевченківської РДА – 18 696.
1 100 осіб подали документи через особистий кабінет або надіслали поштою.
Джерело - Офіційний портал Києва
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|