Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) відзначає 12 років успішної роботи!
01 листопада 2023

ЦНАП – це… за 12 років 12,5 мільйонів послуг.

Ми доклали неабияких зусиль для забезпечення максимальної доступності та комфорту для громадян. Інновації, якість обслуговування та професіоналізм наших команд завжди на першому місці.

За роки існування ми зробили величезний крок уперед, розвиваючи мережу ЦНАП, розширюючи перелік сервісів і підвищуючи якість їх надання.

Як результат, сьогодні ЦНАП – це сучасна мережа, що включає:

• ЦНАП міста Київ;
• 10 районних ЦНАПів;
• 7 філій ЦНАПів (в умовах воєнного стану).

Усі вони працюють з урахуванням потреб людей з інвалідністю та маломобільних груп населення – питання інклюзії для ЦНАП таке ж важливе, як і якість надання адмінпослуг. До речі, за ці 12 років існування ЦНАПи надали 12,5 мільйонів послуг.

На сьогодні в ЦНАПах працює близько 400 адміністраторів, які надають громадянам 459 видів послуг.

Серед них найпопулярніші:

• оформлення біометричних документів;
• реєстрація місця проживання;
• посвідчення водія та реєстрація транспортних засобів;
• реєстрація актів цивільного стану;
• реєстрація бізнесу та нерухомості;
• видача дозволів на працевлаштування іноземців;
• комплексні послуги за життєвими обставинами;
• асистент захисника;
• швидкі та електронні послуги.

 

Історія і розвиток ЦНАП:

У 2008-2011 роках у Центрах була переважно кабінетна система, черги та непрозора процедура надання адмінпослуг.

Уже у період 2011-2014 років було утворено 11 ЦНАП та офіційний веб-портал послуг. А це якість та єдиний підхід у наданні послуг.

У 2016 році затверджено Концепцію розвитку ЦНАП.

А вже у 2019 році запровадили додаткові послуги, зокрема реєстрацію шлюбу та комплексну послугу при народженні дитини.

Під час пандемії COVID-19 ЦНАПи продовжували надавати необхідні послуги, запровадили адмінпослуги поштою та перевели кол-центри на дистанційний режим.

Найважчий 2022 рік – початок повномасштабного вторгнення росії в Україну. Перші дні, як і в усіх українців, панували думки «що робити? як працювати? що далі?». Та вони швидко пройшли – керівництво і співробітники ЦНАП зорієнтувалися та згуртувались, почавши швидко відновлювати роботу Центрів там, де це було безпечно і можливо.

Тож, починаючи з 2022 року і до сьогодні ЦНАПи:

• забезпечили безпечні умови роботи, зокрема під час повітряної тривоги;
• навчилися працювати у період блекаутів;
• запровадили екстериторіальність послуг;
• почали надавати соціальний спектр послуг.

Тож сьогодні, після 12 років сумлінної праці, можна сміливо сказати, що ЦНАП зразка 2023 року – це:

• зручні та комфортні офіси (Центри);
• привітний персонал і професійний підхід;
• інноваційний сервіс європейського зразка;
• електронна черга та послуги в електронному вигляді;
• інклюзивність;
• завжди відкритий для всіх.

 

Дякуємо за довіру та підтримку кожному і кожній! Команда ЦНАП завжди готова працювати на користь громадян і надалі вдосконалювати сервіс адмінпослуг. Звертайтеся до ЦНАПів та користуйтеся високоякісними адміністративними послугами. Адже наша мета – ваша зручність, швидкість та висока якість отримання послуг!

Від щирого серця вітаємо всіх колег із річницею! Хай і надалі, день за днем, ЦНАП служить усім на благо!

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39