Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
На другому поверсі Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва створено "куточок самообслуговування для відвідувачів
01 березня 2017

Ми завжди дбаємо про зручність та комфортність наших відвідувачів. Намагаємось створити затишну та приємну атмосферу  у нашому центрі аби враження та емоції від спілкування із працівниками Департаменту були  тільки позитивними!
     Нагальні потреби заявників для кожного з нас завжди знаходяться на першому місці. Тому проаналізувавши ситуацію, як завжди пішли назустріч нашим відвідувачам. 
      На другому поверсі центру створено «куточок самообслуговування» для відвідувачів. Він обладнаний усією необхідною оргтехнікою для сканування документів, ксерокопіювання необхідних паперів. Кожен заявник самостійно може у будь-який час абсолютно безкоштовно  скористатися Інтернет-мережею, зайти у свою електронну поштову скриньку, роздрукувати терміново необхідний документ.
     Створення «куточка  самообслуговування» дуже корисне і своєчасне нововведення, яке суттєво економить час заявників і сприяє прискоренню отримання певної адміністративної послуги.

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39