АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Основні зміни у процедурі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб
01 грудня 2021
1 грудня 2021 року набув чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».
Звертаємо вашу увагу на основні зміни:
місце реєстрації не даватиме людині підстав для набуття права володіння, користування чи розпорядження житлом (у тому числі не є приводом для вселення чи визнання за особою права на проживання та/або права користування житлом). Це лише адреса для офіційного листування та інформування держави про те, де ви проживаєте;
реєстрація тепер не впливатиме на отримання послуг — оформлювати пенсію, документи чи отримувати медичну допомогу можна, незалежно від місця реєстрації;
скасовано штамп у паспорті громадянина України або видачу довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи. Відомості про зареєстроване/задеклароване місце проживання можуть бути підтверджені е-паспортом або даними з інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва».
За ініціативи Департаменту з питань реєстрації 30 листопада було проведено навчання для представників органів реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб та керівників центрів надання адміністративних послуг щодо нового порядку роботи з надання послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|