АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Технічний прогрес і розвиток штучного інтелекту (ШІ) неминуче переплітаються із повсякденним життям. ШІ починає впливати на сфери, які здавалися традиційними та незмінними. Одним із проявів цієї трансформації є Центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи) – ключова ланка в забезпеченні доступу громадян до державних послуг.
Безперечно, важливість ЦНАПів залишається непорушною, але з плином часу змінюється спосіб, у який вони надають послуги, і це відбувається разом із розвитком технічного прогресу та розширенням можливостей ШІ.
Поступово, крок за кроком ШІ інтегрується у сферу надання адміністративних послуг. Він дав змогу автоматизувати і прискорити безліч процесів, роблячи державні послуги більш доступними для громадян.
Особливу роль у цьому процесі виконують чат-боти та віртуальні помічники, створені за участю ШІ. Ці інноваційні інструменти здатні оперативно реагувати на запити громадян і надавати підтримку в режимі реального часу, полегшуючи процес отримання інформації та послуг.
Важливий крок зроблено також у напрямі інклюзивності та поліпшення якості послуг, які надаються людям із обмеженими можливостями.
Протягом 12 років функціонування ЦНАПи проводять свою трансформацію. Сьогодні їхня здатність надавати послуги, адаптовані під потреби кожного громадянина та реагувати на запити в режимі реального часу, роблять взаємодію з державними органами більш доступною та ефективною.
ЦНАПи продовжують бути ключовою ланкою в підтримці зв'язку між державою та громадянами, впроваджуючи новітні технології, щоб зробити цей зв'язок ще більш якісним і доступним.
З нагоди 12-ї річниці створення ЦНАП ми звернулися до штучного інтелекту із запитом, а як він бачить Центри надання адміністративних послуг. Яку відповідь дав ШІ, дивіться на фото.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|