АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
10 жовтня відзначається Всесвітній день інклюзивності. Центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи) дотримуються філософії інклюзії, забезпечуючи доступ до своїх послуг для всіх категорій населення. Завдяки впровадженню сучасних технологій, створенню комфортних умов, особливо для людей з інвалідністю, та активній роботі з усунення бар’єрів, ЦНАПи постійно вдосконалюють рівень обслуговування. Інформаційна підтримка надається через різні канали зв’язку, що підвищує ефективність комунікації з відвідувачами.
Компетентність адміністраторів ЦНАП – це не лише про якість послуг, а й про турботу та інклюзивність. Створення комфортних умов для людей з інвалідністю, зокрема, із порушенням слуху, – це важливий крок до рівності та повної інтеграції всіх громадян у суспільне життя.
З 2019 року адміністратори ЦНАП проходять навчання з базової жестової мови, що дозволяє їм краще взаємодіяти з громадянами, які мають порушення слуху.
Крім того, у багатьох центрах працюють:
- відеозв'язок із перекладачами жестової мови, доступний онлайн;
- інтерактивні кіоски та термінали, адаптовані для людей із вадами слуху;
- проводяться регулярні тренінги та семінари для підвищення рівня інклюзії та доступності послуг.
ЦНАПи також співпрацюють з київською організацією УТОГ, завдяки чому люди з порушенням слуху можуть отримати допомогу перекладача жестової мови. Це значно полегшує комунікацію під час надання послуг і робить ЦНАПи ще доступнішими.
Детально про БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ У ЦНАПах КИЄВА СЬОГОДНІ читайте за посиланням.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|