АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Ще 50 адміністраторів столичних ЦНАПів пройшли навчання з правил комунікації під час обслуговування осіб з інвалідністю. Про це повідомляє Департамент (Центр) надання адміністративних послуг.
Зокрема, особливу увагу фахівці приділили удосконаленню навичок спілкування з людьми з порушеннями зору. Навчання провів головний виконавчий директор БФ «Побачимо перемогу» Владислав Єщенко, який пройшов важкий шлях реабілітації після поранення і зараз допомагає іншим. А сам захід відбувся за сприяння Уповноваженої Київської міської ради з прав осіб з інвалідністю Лесі Петрівської.
«Київські ЦНАПи продовжують пріоритетний напрям своєї роботи – впровадження доступності послуг, що передбачає, серед іншого, сучасні сервіси та підходи. Для високої якості обслуговування мешканців адміністратори Центрів постійно проходять навчання з усіх актуальних тем, враховуючи виклики сьогодення. До тренінгів залучають експертів, серед яких – люди з інвалідністю», – зазначила заступниця директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Ткач.
Леся Петрівська додала, що для покращення якості обслуговування осіб з інвалідністю, важливо розуміти їхні потреби не лише з теоретичної, а й з практичної точки зору.
«Саме такі тренінги, які безпосередньо проводить людина з інвалідністю, дають найціннішу інформацію. Коли фахівці чують досвід і поради від тих, хто щодня стикається з бар’єрами в доступі до послуг, вони краще усвідомлюють, що саме потрібно змінити, щоб зробити обслуговування зручнішим. Це дозволяє не лише покращити якість комунікації, а й створити середовище, де кожен і кожна можуть відчувати себе рівним серед інших», – розповіла Леся Петрівська.
Показово, що рівень облаштування ЦНАПів міста Києва з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, за даними моніторингу, проведеного Міністерством цифрової трансформації України, становить 90%.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|