Нові засоби телекомунікаційного зв’язку
11 березня 2019
Нові засоби телекомунікаційного зв’язку
Колцентр

Фахівці сall-центру Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва тепер працюють в новому форматі. Нове оснащення - цифрові безпровідні телефони з аксесуарами (навушники та мікрофони), дозволяє покращити якість обслуговування заявників.

Такі засоби телекомунікаційного зв’язку покращать роботу call – центру, дозволять обслуговувати більшу кількість дозвонювачів, приділити більше уваги кожному питанню, підвищити оперативність консультацій.

Ефективні комунікації та зворотній зв’язок з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг - важливий аспект нашої роботи.

Корисні посилання на державні ресурси
Підтримка
(044) 202-60-38; (044) 202-60-39
Соціальні мережі:
Facebook ico