Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Внесення змін до облікових справ
Назва послуги: Внесення змін до облікових справ
Вимоги по строкам: <p>30 календарних днів</p>
Сплата: Фізичні особи: Безоплатно
Перелік документів:
Для виключення членів родини з облікової справи: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія свідоцтва про смерть (якщо людина померла).
Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія свідоцтва про смерть (якщо людина померла).
Кількість примірників: 1
Для включення в пільгові списки: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг відповідно до вимог чинного законодавства.
Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживанн . (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг відповідно до вимог чинного законодавства.
Кількість примірників: 1
Для включення членів родини в облікову справу: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія паспорта (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 4. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 5. Копія свідоцтва про шлюб. 6. Довідка з місця роботи. 7. Копія свідоцтва про народження дитини (якщо включається неповнолітня дитина)
Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія паспорта (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 4. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 5. Копія свідоцтва про шлюб. 6. Довідка з місця роботи. 7. Копія свідоцтва про народження дитини (якщо включається неповнолітня дитина)
Кількість примірників: 1
Для зміни прізвища в обліковій справі: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія паспорта особи, що змінила прізвище. 4. Копія свідоцтва про шлюб або інший документ, який підтверджує офіційну зміну прізвища.
.* Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія паспорта особи, що змінила прізвище. 4. Копія свідоцтва про шлюб або інший документ, який підтверджує офіційну зміну прізвища.
Кількість примірників: 1
Для об'єднання облікових справ: 1. Заява та письмова згода на об'єднання облікових справ членів родини, які перебувають на квартирному обліку. 2. Довідка про склад сім'ї та місце реєстрації (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності).
.* Заява та письмова згода на об'єднання облікових справ членів родини, які перебувають на квартирному обліку. 2. Довідка про склад сім'ї та місце реєстрації (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності).
Кількість примірників: 1
Для переоформлення облікової справи на іншого члена родини: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія свідоцтва про смерть (якщо заявник помер).
Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія свідоцтва про смерть (якщо заявник помер).
Кількість примірників: 1
Для поновлення на квартирному обліку: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Правоустановчий документ на займану житлову площу. 4. Викопіювання поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта. 5. Копії паспортів членів родини, які поновлюються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 6. Копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу. 7. Копії свідоцтв про народження (для неповнолітніх дітей). 8. Довідки з місця роботи (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення). 9. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 10. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
.* Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Правоустановчий документ на займану житлову площу. 4. Викопіювання поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта. 5. Копії паспортів членів родини, які поновлюються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 6. Копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу. 7. Копії свідоцтв про народження (для неповнолітніх дітей). 8. Довідки з місця роботи (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення). 9. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 10. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
Кількість примірників: 1
Для розділу облікової справи при розірванні шлюбу: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Дві копії свідоцтва про розірвання шлюбу, або рішення суду. Для другої справи (формується нова справа): 4. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 5. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей. 6. Довідки з місця роботи. 7. Копія пенсійного посвідчення. 8. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 9. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
.* Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Дві копії свідоцтва про розірвання шлюбу, або рішення суду. Для другої справи (формується нова справа): 4. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 5. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей. 6. Довідки з місця роботи. 7. Копія пенсійного посвідчення. 8. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 9. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
Кількість примірників: 1
Для розділу облікової справи при створенні нової сім'ї: 1. Заява. 2. Дві довідки про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). Для другої справи (формується нова справа): 3. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 4. Копія свідоцтва про укладання шлюбу. 5. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей. 6. Довідки з місця роботи. 7. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.. 8. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
Заява. 2. Дві довідки про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). Для другої справи (формується нова справа): 3. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 4. Копія свідоцтва про укладання шлюбу. 5. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей. 6. Довідки з місця роботи. 7. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.. 8. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
Кількість примірників: 1
Суб'єкти, що надають послугу:
Центри послуг:
Центр надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м. Києві
Адреса: 03039, м. Київ, проспект Голосіївський, 42 (станція метро "Деміївська", будівля Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Телефони: Call - Центр: (044) 202-60-38 (39) e-mail: cnap.golos@kmda.gov.ua
E-mail: cnap.golos@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві
Адреса: 02068, м. Київ, вул. С. Олійника, 21 (від станції метро "Позняки" на маршрутці №511).
Телефони: Call - Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: kerivnik@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м.Києві
Адреса: 02225, м. Київ, проспект Червоної Калини, 29 (від станції метро "Почайна" на тролейбусах № 30 та 31; від станції метро "Лівобережна" на маршрутці № 222, від станції метро "Дарниця" на тролейбусах № 50 та 50-к або на маршрутках № 509, 504 до зупинки "вулиця Архітектора Ніколаєва"
Телефони: Філія: 02166, м. Київ, проспект Лісовий, 39а (від станції метро "Чернігівська" на маршрутці № 415; від станції метро "Лісова" тролейбусами №37, 37А; автобусом №81 та маршруткою №240 до зупинки "Церква"; автобусом № 79 до зупинки "Кубанської України") Call- Центр: (044) 202-60-38 (39); e-mail: cnap_desnrda@kyivcity.gov.ua
E-mail: cnap_desnrda@kyivcity.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві
Адреса: 02094, м. Київ, бульвар Івана Котляревського 1/1 (станція метро "Дарниця", будівля Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації). Call-Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: cnap11@kmda.gov.ua
Телефони: Філія: 02160, м. Київ, вул. Харківське шосе, 18; (від станції метро "Дарниця" на автобусі № 45 або на маршрутці № 511; від станції метро "Чернігівська" на трамваї №22 або на автобусі № 63; від станції метро "Лівобережна" на автобусі № 42 або на маршрутці № 503 до зупинки "Бульвар Ярослава Гашека" або до зупинки "Інститут хімії"). Call-Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: cnap11@kmda.gov.ua
E-mail: e-mail: cnap11@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м.Києві
Адреса: 04205, м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 16 (станція метро "Мінська", будівля Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації). Call-центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: ocnap@kyivcity.gov.ua
Телефони: 04209, м. Київ, вул. Озерна, 18-а (станція метро "Героїв Дніпра", будівля управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації). Call-центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: ocnap@kyivcity.gov.ua
E-mail: e-mail: ocnap@kyivcity.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві
Адреса: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15 (від станції метро "Арсенальна" на маршрутках № 520, 470 або на тролейбусі № 38 або на автобусах № 55, 62 до зупинки "кінотеатр "Зоряний"; від станції метро "Печерська" на автобусі № 62 або на тролейбусі № 38 або на маршрутках № 520, 470). Call - Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: cnap_pechrda@kmda.gov.ua
Телефони: Філія: 01015, м. Київ, вул. Цитадельна, 4/7 (від станції метро "Арсенальна" на маршрутках № 520, 470 або на тролейбусі № 38 або на автобусах № 55, 62 до зупинки вул. Копиленка; від станції метро "Печерська" на автобусах № 62, № 55 або на тролейбусі № 38 або на маршрутках № 520, 470 до зупинки вул. Панаса Мирного). Call - Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: cnap_pechrda@kmda.gov.ua
E-mail: e-mail: cnap_pechrda@kmda.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві
Адреса: 03115 м. Київ, проспект Берестейський, 97 (від станції метро «Святошин» пішки 10 хвилин; або автобусом № 23, тролейбусом № 7, маршрутними таксі № 188, 727, 747, 750, 762 до зупинки «бульвар Академіка Вернадського»; від станції метро «Житомирська» автобусом № 23, № 37 або тролейбусом № 7, маршрутними таксі № 377, 386, 721, 727 до зупинки «бульвар Академіка Вернадського»)
Телефони: Відділ адміністративних послуг «Південний» управління (Центру) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Адреса: 03148, м. Київ, вулиця Гната Юри, 14-Б. Громадський транспорт поруч: Швидкісний трамвай № 1 до зупинки «Гната Юри»; Швидкісний трамвай № 3 до зупинки «Гната Юри»; Від станції метро «Святошин» маршрутне таксі № 203, 510, 461, автобус № 90 до зупинки «Універсам» (торговий центр «Квадрат»). Call-Центр: (044) 202-60-38 (39); e-mail: cnapsrda@kyivcity.gov.ua
E-mail: e-mail: cnapsrda@kyivcity.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м.Києві
Адреса: 03020, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 41; (від станції метро «Шулявська» на маршрутці № 550, 455 до зупинки «Севастопольська площа»; від станції метро «Вокзальна» на автобусі № 69 та маршрутці № 401, 368 до зупинки «Севастопольська площа»; від станції метро «Площа Льва Толстого» на тролейбусі № 8 до зупинки «Севастопольська площа»; від станції метро «Деміївська» на тролейбусі № 42 або автобусі № 22 до зупинки «проспект Повітрофлотський») Call - Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: cnap@solor.gov.ua
Телефони: філія: 03087, м. Київ, бульвар Чоколівський, 40; (від станції метро «Вокзальна» на автобусі № 69 або на маршрутці № 401 до зупинки «Адама Міцкевича»; від станції метро «Шулявська» на маршрутці № 550, 455 до зупинки «станція Караваєві Дачі») Call - Центр: (044) 202-60-38 (39), e-mail: cnap_solor@kyivcity.gov.ua
E-mail: cnap_solor@kyivcity.gov.ua
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39