05 листопада 2015

Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов проінспектував роботу міського центру надання адмінпослуг

Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов проінспектував роботу міського центру надання адмінпослуг

04.11.2015  ЦНАП

Запровадження IT-технологій у сферу надання адмінпослуг вже дало помітні результати у роботі ЦНАПів, дозволило зменшити черги до мінімуму. Проте, кінцевою метою для міської влади є переведення максимальної кількості послуг в електронний формат. Про це зазначив перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов, інспектуючи роботу міського центру надання адмінпослуг.

«Ми маємо на меті зробити так, щоб громадяни отримували необхідні адмінпослуги не виходячи з дому, тобто через інтернет. За рік міська влада на чолі з Віталієм Кличком вже втілила ряд успішних змін. З 1 вересня запроваджено sms-інформування заявників щодо розгляду справи і можна отримати послугу за допомогою «Картки киянина». Електронні звернення можна залишити через сучасний та зручний веб-портал, інформаційний кіоск або сторінку в Facebook», – розповів Ігор Ніконов.

04.11.2015  ЦНАП 1  04.11.2015  ЦНАП 2

Перший заступник голови КМДА зауважив, що особливо зручним для мешканців столиці має стати отримання адмінпослуг за «Карткою киянина», завдяки чому не треба витрачати час, аби ідентифікувати себе в мережі, можна ефективно використовувати персональний кабінет, замовити послугу, відстежити електронну чергу, завантажити необхідні документи.

04.11.2015  ЦНАП 3  04.11.2015  ЦНАП 6

Ігор Ніконов нагадав, що у міському ЦНАПі також діють нові інформаційні кіоски. Тут громадяни можуть роздрукувати заяву, подзвонити в call-центр, зайти на свою сторінку в Facebook тощо.

Для того, щоб забезпечити належну якість надання адмінпослуг у районних центрах, міською владою створена мобільна група з 50 адміністраторів, які направлятимуться до роботи в районах за значного перевантаження.
Проблемою у роботі ЦНАПів залишається передача додаткових функцій деяких державних органів, зокрема Державної міграційної служби України. Так, функції видачі закордонних паспортів і досі не були передані до Центрів надання адмінпослуг, що створює незручності для киян.

04.11.2015  ЦНАП  5  04.11.2015  ЦНАП 8

«За якістю надання адмінпослуг багато в чому оцінюється робота міської влади, тому ми робимо усе можливе для того, щоб підвищити стандарти і якість надатних послуг», – підсумував Ігор Ніконов.

04.11.2015  ЦНАП 11  04.11.2015  ЦНАП 12

04.11.2015  ЦНАП 10  04.11.2015  ЦНАП 13

04.11.2015  ЦНАП 8  04.11.2015  ЦНАП 14

04.11.2015  ЦНАП 16  04.11.2015  ЦНАП 7

 

Онлайн консультант