Перейти до основного вмісту
05 листопада 2015

Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов проінспектував роботу міського центру надання адмінпослуг

Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов проінспектував роботу міського центру надання адмінпослуг

04.11.2015  ЦНАП

Запровадження IT-технологій у сферу надання адмінпослуг вже дало помітні результати у роботі ЦНАПів, дозволило зменшити черги до мінімуму. Проте, кінцевою метою для міської влади є переведення максимальної кількості послуг в електронний формат. Про це зазначив перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов, інспектуючи роботу міського центру надання адмінпослуг.

«Ми маємо на меті зробити так, щоб громадяни отримували необхідні адмінпослуги не виходячи з дому, тобто через інтернет. За рік міська влада на чолі з Віталієм Кличком вже втілила ряд успішних змін. З 1 вересня запроваджено sms-інформування заявників щодо розгляду справи і можна отримати послугу за допомогою «Картки киянина». Електронні звернення можна залишити через сучасний та зручний веб-портал, інформаційний кіоск або сторінку в Facebook», – розповів Ігор Ніконов.

04.11.2015  ЦНАП 1  04.11.2015  ЦНАП 2

Перший заступник голови КМДА зауважив, що особливо зручним для мешканців столиці має стати отримання адмінпослуг за «Карткою киянина», завдяки чому не треба витрачати час, аби ідентифікувати себе в мережі, можна ефективно використовувати персональний кабінет, замовити послугу, відстежити електронну чергу, завантажити необхідні документи.

04.11.2015  ЦНАП 3  04.11.2015  ЦНАП 6

Ігор Ніконов нагадав, що у міському ЦНАПі також діють нові інформаційні кіоски. Тут громадяни можуть роздрукувати заяву, подзвонити в call-центр, зайти на свою сторінку в Facebook тощо.

Для того, щоб забезпечити належну якість надання адмінпослуг у районних центрах, міською владою створена мобільна група з 50 адміністраторів, які направлятимуться до роботи в районах за значного перевантаження.
Проблемою у роботі ЦНАПів залишається передача додаткових функцій деяких державних органів, зокрема Державної міграційної служби України. Так, функції видачі закордонних паспортів і досі не були передані до Центрів надання адмінпослуг, що створює незручності для киян.

04.11.2015  ЦНАП  5  04.11.2015  ЦНАП 8

«За якістю надання адмінпослуг багато в чому оцінюється робота міської влади, тому ми робимо усе можливе для того, щоб підвищити стандарти і якість надатних послуг», – підсумував Ігор Ніконов.

04.11.2015  ЦНАП 11  04.11.2015  ЦНАП 12

04.11.2015  ЦНАП 10  04.11.2015  ЦНАП 13

04.11.2015  ЦНАП 8  04.11.2015  ЦНАП 14

04.11.2015  ЦНАП 16  04.11.2015  ЦНАП 7