Питання та відповіді

Як зареєструватися в особистому кабінеті?

Перейдіть за посиланням «Особистий кабінет». Оберіть "Реєстрація на веб-порталі". Заповніть всю необхідну інформацію про себе, адресу електронної пошти, пароль та зареєструйтеся.

Покрокова відеоінструкція щодо реєстрації в особистому кабінеті офіційного веб-порталу адміністративних послуг міста Києва.

Як отримати послугу "Державна реєстрація потужностей оператора ринку" в особистому кабінеті?
Графік прийому заявників в Центрах надання адміністративних послуг міста Києва

понеділок-п'ятниця – 9.00-18.00;
субота – вихідний;
неділя – вихідний.

Які ЦНАПи міста Києва здійснюють прийом у період воєнного стану?

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг м. Києва - вул. Дніпровська набережна, 19-Б;

Голосіївський - проспект Голосіївський,42;

Дарницький - вул. С. Олійника, 21;

Деснянський - проспект Маяковського, 29;

Дніпровський - вул. Харківське шосе, 18;

Оболонський - вул. Маршала Тимошенка, 16;

Печерський - вул. Михайла Омельяновича-Павленка, 15;

Подільський - вул. Костянтинівська, 9/6;

Святошинський - проспект Перемоги, 97;

Солом’янський - проспект Повітрофлотський, 41;  бульвар Чоколівський, 40;

Шевченківський - вулиця Богдана Хмельницького, 24.

Де ще можливо відстежити стан розгляду справи?
- оформлення паспортних документів - можна відстежити на сайті Державної міграційної служби України.
- реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - можна відстежити на сайті Міністерства юстиції України.
- реєстрація дозволу, декларації та повідомлення з будівництва - можна відстежити на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
- розгляд заяви, яка подана через Публічну кадастрову карту - можна відстежити за посиланням.
Як дізнатися інформацію про стан розгляду справи?

Для цього треба бути зареєстрованим в «Особистому кабінеті» та обрати там пункт меню «Стан справ». У полі пошуку введіть номер справи, що був зазначений в описі про прийняття документів у форматі «ххххх-ххххххххх-ххх-хх». Також, про результат розгляду звернення заявника буде поінформовано за допомогою смс-повідомлення на номер телефону, що був зазначений при реєстрації справи.

Як записатися?

На головній сторінці сайту за посиланням оберіть пункт меню «Реєстрація в електронній черзі». У формі авторизації вкажіть своє ПІБ та номер мобільного телефону. Далі оберіть ЦНАП та потрібну дію ("отримати документ" чи "подати документ").

Чи потрібно реєструватися в черзі декілька разів для отримання кількох послуг?

Попередній запис до електронної черги можна здійснити лише один раз на одну послугу протягом робочого дня і окремо на видачу документів.

Чи можна отримати послугу в «живій черзі» без реєстрації в електронній черзі?

Для задоволення потреб різних верств населення, у тому числі і тих, хто не має можливості/не знає про онлайн-запис зберігається можливість отримати послугу в «живій черзі». Для цього необхідно отримати талон в терміналі реєстрації та очікувати на виклик.

Які послуги можна отримати в особистому кабінеті?

1. Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
2. Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
3. Здійснення Державної реєстрації потужностей оператору ринку.
4. Реєстрація декларації про утворення відходів.
5. Подовження договору щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою на розміщення тимчасової споруди.
6. Укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою на розміщення відкритого (літнього) майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.
7. Укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою на розміщення сезонного майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства
8. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги.
9. Видача довідки про перебування на квартирному обліку.
10. Надання статусу та видача довідки «Дитина війни».

 

Онлайн консультант