АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку. У період з 23 по 25 серпня Сall-центр столичних Центрів надання адміністративних послуг працював в посиленому режимі:
- опрацьовано 250 електронних звернень;
- надано 3700 телефонних консультацій.
З усіма хто був попередньо зареєстрований в електронну чергу з 23 по 25 серпня в телефонному режимі узгоджено скориговану дату візиту.
Актуальну інформацію щодо послуг, планування візиту та запису на конкретну годину до ЦНАП тощо можна отримати:
- за допомогою застосунку «Київ Цифровий» (у смартфоні);
- через веб-портал адміністративних послуг Києва за посиланням https://kyivcnap.gov.ua/Equeue/Register;
- за допомогою Call-центру ЦНАП м. Києва за телефонами: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39.
Звертаємо вашу увагу, що під час повітряної тривоги call-центр не працює. Наші адміністратори спускаються в укриття. Дбайте про свою безпеку!
Дякуємо, що попри все ми разом!
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|