Перейти до основного вмісту
26 серпня 2022

Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку

Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку

Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку. У період з 23 по 25 серпня Сall-центр столичних Центрів надання адміністративних послуг працював в посиленому режимі:

  • опрацьовано 250 електронних звернень;
  • надано 3700 телефонних консультацій.

З усіма хто був попередньо зареєстрований в електронну чергу з 23 по 25 серпня в телефонному режимі узгоджено скориговану дату візиту.

Актуальну інформацію щодо послуг, планування візиту та запису на конкретну годину до ЦНАП тощо можна отримати:

- за допомогою застосунку «Київ Цифровий» (у смартфоні);

- через веб-портал адміністративних послуг Києва за посиланням https://kyivcnap.gov.ua/Equeue/Register;

- за допомогою Call-центру ЦНАП м. Києва за телефонами: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39.

Звертаємо вашу увагу, що під час повітряної тривоги call-центр не працює. Наші адміністратори спускаються в укриття. Дбайте про свою безпеку!

Дякуємо, що попри все ми разом!