Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку
26 серпня 2022

Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку. У період з 23 по 25 серпня Сall-центр столичних Центрів надання адміністративних послуг працював в посиленому режимі:

  • опрацьовано 250 електронних звернень;
  • надано 3700 телефонних консультацій.

З усіма хто був попередньо зареєстрований в електронну чергу з 23 по 25 серпня в телефонному режимі узгоджено скориговану дату візиту.

Актуальну інформацію щодо послуг, планування візиту та запису на конкретну годину до ЦНАП тощо можна отримати:

- за допомогою застосунку «Київ Цифровий» (у смартфоні);

- через веб-портал адміністративних послуг Києва за посиланням https://kyivcnap.gov.ua/Equeue/Register;

- за допомогою Call-центру ЦНАП м. Києва за телефонами: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39.

Звертаємо вашу увагу, що під час повітряної тривоги call-центр не працює. Наші адміністратори спускаються в укриття. Дбайте про свою безпеку!

Дякуємо, що попри все ми разом!

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39