Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Як ЦНАПи Києва змінилися за три роки війни
24 лютого 2025

Три роки повномасштабної війни стали серйозним викликом для всієї системи держуправління, і Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) Києва не є винятком. Вони адаптувалися до викликів, спричинених війною, розширили спектр послуг, розповіла директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.

 

Нові послуги для ветеранів

За цей час у ЦНАПах Києва впроваджено понад 100 нових адміністративних послуг соціального характеру. Один із ключових – Адмінсервіс "Ветеран". У межах проєкту розроблено 6 комплексних послуг за однією заявою відповідно до статусів, в одному місці, без зайвих черг і стресу:

• учасники бойових дій – 19 послуг;

• учасники війни – 16 послуг;

• член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого)– 26 послуг;

• постраждалий учасник Революції Гідності– 19 послуг;

• особи з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;

• особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.

 

Розвиток онлайн-послуг

За три роки стрімко зросла популярність електронних сервісів. Працівники ЦНАПів навчають відвідувачів користуватися онлайн-сервісами з отримання адміністративних послуг через портал "Дія" – від довідок про місце реєстрації до реєстрації ФОП.

 

Особливо затребуваними наразі є:

• подання заявок на пошкоджене чи зруйноване майно;

• отримання довідок про місце реєстрації;

• паспортні послуги;

• реєстрацію місця проживання;

• допомога внутрішньо переміщеним особам.

 

Розширення мережі та інклюзивність

За три роки кількість ЦНАПів у Києві зросла з 15 до 24, що суттєво підвищило територіальну доступність послуг. За даними моніторингу Мінцифри, на сьогодні Центри безбар’єрні на 90%. Попереду – робота з адаптації інклюзивно доступних робочих місць для персоналу .

 

Війна і виклики в роботі ЦНАПів

Крім адміністративних змін, війна вплинула на психологічний стан працівників та відвідувачів. Часті сповіщення про тривоги, інформаційні атаки, зокрема, хибні повідомлення про замінування, створюють додатковий стрес та перешкоди в роботі.

 

Змінився також і кадровий склад: тільки за останній рік оновилося 20% команди, що потребує швидкої адаптації нових працівників і впровадження сучасних навчальних програм.

 

Навчання і підтримка працівників

Військовий стан потребує швидкого реагування у сфері надання адміністративних послуг, а отже, і постійного навчання персоналу, зокрема, з психологічної підтримки й комунікації з ветеранами, ветеранками та їхніми родинами.

 

Незважаючи на всі виклики, розвиваємося й залишаємося осередком стабільності, швидко та зручно надаємо допомогу та якісні послуги навіть у воєнний час

 

 

 

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39