АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ міста КИЄВА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ |
Гаряча лінія
(044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
Три роки повномасштабної війни стали серйозним викликом для всієї системи держуправління, і Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) Києва не є винятком. Вони адаптувалися до викликів, спричинених війною, розширили спектр послуг, розповіла директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.
Нові послуги для ветеранів
За цей час у ЦНАПах Києва впроваджено понад 100 нових адміністративних послуг соціального характеру. Один із ключових – Адмінсервіс "Ветеран". У межах проєкту розроблено 6 комплексних послуг за однією заявою відповідно до статусів, в одному місці, без зайвих черг і стресу:
• учасники бойових дій – 19 послуг;
• учасники війни – 16 послуг;
• член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого)– 26 послуг;
• постраждалий учасник Революції Гідності– 19 послуг;
• особи з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;
• особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.
Розвиток онлайн-послуг
За три роки стрімко зросла популярність електронних сервісів. Працівники ЦНАПів навчають відвідувачів користуватися онлайн-сервісами з отримання адміністративних послуг через портал "Дія" – від довідок про місце реєстрації до реєстрації ФОП.
Особливо затребуваними наразі є:
• подання заявок на пошкоджене чи зруйноване майно;
• отримання довідок про місце реєстрації;
• паспортні послуги;
• реєстрацію місця проживання;
• допомога внутрішньо переміщеним особам.
Розширення мережі та інклюзивність
За три роки кількість ЦНАПів у Києві зросла з 15 до 24, що суттєво підвищило територіальну доступність послуг. За даними моніторингу Мінцифри, на сьогодні Центри безбар’єрні на 90%. Попереду – робота з адаптації інклюзивно доступних робочих місць для персоналу .
Війна і виклики в роботі ЦНАПів
Крім адміністративних змін, війна вплинула на психологічний стан працівників та відвідувачів. Часті сповіщення про тривоги, інформаційні атаки, зокрема, хибні повідомлення про замінування, створюють додатковий стрес та перешкоди в роботі.
Змінився також і кадровий склад: тільки за останній рік оновилося 20% команди, що потребує швидкої адаптації нових працівників і впровадження сучасних навчальних програм.
Навчання і підтримка працівників
Військовий стан потребує швидкого реагування у сфері надання адміністративних послуг, а отже, і постійного навчання персоналу, зокрема, з психологічної підтримки й комунікації з ветеранами, ветеранками та їхніми родинами.
Незважаючи на всі виклики, розвиваємося й залишаємося осередком стабільності, швидко та зручно надаємо допомогу та якісні послуги навіть у воєнний час
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39 |
|