Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Етапи процедури реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання у ЦНАП з 1 грудня
01 грудня 2021
1. Підготуйте інформацію/документи
Для реєстрації місця проживання: 
ПІБ, стать, дата та місце народження, відомості про громадянство;
адреса житла, де реєструватиметься місце проживання та адреса попереднього місця проживання;
контактні дані: номер телефону, адреса електронної пошти, інші засоби зв’язку (за наявності);
паспортний документ (ПГУ, ППП, ПТП, ПБ);
для дитини віком до 14 років – свідоцтво про народження, а у випадку коли у батьків різне громадянство – довідка про належність до громадянства України;
для осіб, які декларують місце свого проживання на підставі ППП або ПТП, необхідно надати паспортний документ іноземця або особи без громадянства (з перекладом);
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);
реєстраційний номер облікової картки платників податків (РНОКПП);
документ про перебування на військовому обліку;
для реєстрації місця проживання дитини - прізвища, власні імена та по батькові (за наявності), контактні дані: номер телефону, адреса електронної пошти, інші засоби зв’язку (за наявності) батьків або інших законних представників;
дані власника/співвласників житла (паспорт, РНОКПП, контактні данні тощо).
 
Зняття з реєстрації місця проживання проводиться: 
за заявою особи (надається паспортний документ, для дитини до 14 років – свідоцтво про народження та для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку – військово-обліковий документ);
за заявою особи про виїзд на постійне місце проживання (окрім іншого надається рішення ДМС) або залишення на постійне місце проживання (рішення консульства);
за заявою іноземця чи особи без громадянства на підставі документу, термін дії якого закінчився;
за заявою власника житла (після прийняття постанови Кабінету Міністрів України про порядок реєстрації місця проживання та тільки для зареєстрованих після 01.12.2021);
за заявою служби у справах дітей при усиновленні (без сплати адмінзбору).
 
2. Сплатіть адмінзбір та отримайте квитанцію: 
34,05 грн (якщо пройшло до 30 днів від зняття з реєстрації; для реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців від дня державної реєстрації);
56,75 (якщо пройшло понад 30 днів від зняття з реєстрації).
3. Замовте послугу у Центрі надання адміністративних послуг.
Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39