gov.ua
Державні сайти України
Як користуватися пошуком?
Меню послуг
Центри послуг
Питання та відповіді
Електронна черга
Новини
Безпека життєдіяльності та охорона праці
Будівництво, нерухомість та реклама
Виробництво та обіг окремих видів продукції
Громадянство та імміграція
Земля та екологія
Зовнішньоекономічна діяльність
Освіта, спорт та охорона культурної спадщини
Природні ресурси
Реєстрація бізнесу, громадських формувань та релігійних організацій
Соціальний захист
Теплова енергія та водопостачання
Транспорт
01 грудня 2021
Етапи процедури реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання у ЦНАП з 1 грудня
1. Підготуйте інформацію/документи
Для реєстрації місця проживання:
ПІБ, стать, дата та місце народження, відомості про громадянство;
адреса житла, де реєструватиметься місце проживання та адреса попереднього місця проживання;
контактні дані: номер телефону, адреса електронної пошти, інші засоби зв’язку (за наявності);
паспортний документ (ПГУ, ППП, ПТП, ПБ);
для дитини віком до 14 років – свідоцтво про народження, а у випадку коли у батьків різне громадянство – довідка про належність до громадянства України;
для осіб, які декларують місце свого проживання на підставі ППП або ПТП, необхідно надати паспортний документ іноземця або особи без громадянства (з перекладом);
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);
реєстраційний номер облікової картки платників податків (РНОКПП);
документ про перебування на військовому обліку;
для реєстрації місця проживання дитини - прізвища, власні імена та по батькові (за наявності), контактні дані: номер телефону, адреса електронної пошти, інші засоби зв’язку (за наявності) батьків або інших законних представників;
дані власника/співвласників житла (паспорт, РНОКПП, контактні данні тощо).
Зняття з реєстрації місця проживання проводиться:
за заявою особи (надається паспортний документ, для дитини до 14 років – свідоцтво про народження та для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку – військово-обліковий документ);
за заявою особи про виїзд на постійне місце проживання (окрім іншого надається рішення ДМС) або залишення на постійне місце проживання (рішення консульства);
за заявою іноземця чи особи без громадянства на підставі документу, термін дії якого закінчився;
за заявою власника житла (після прийняття постанови Кабінету Міністрів України про порядок реєстрації місця проживання та тільки для зареєстрованих після 01.12.2021);
за заявою служби у справах дітей при усиновленні (без сплати адмінзбору).
2. Сплатіть адмінзбір та отримайте квитанцію:
34,05 грн (якщо пройшло до 30 днів від зняття з реєстрації; для реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців від дня державної реєстрації);
56,75 (якщо пройшло понад 30 днів від зняття з реєстрації).
3. Замовте послугу у Центрі надання адміністративних послуг.
Останні новини
Ще 50 адміністраторів столичних ЦНАПів пройшли навчання з комунікації під час обслуговування осіб з інвалідністю
Архів новин
08 листопада 2024
Читати