Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Нова якість спілкування: персонал ЦНАП пройшов навчання
24 травня 2024

Співробітники кол-центрів київських Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) пройшли інтенсивний дводенний курс навчання на тему "Основні правила телефонного спілкування" з метою підвищення якості обслуговування заявників.

Під керівництвом заступника директора ЦНАП Наталії Ткач учасники навчання ретельно вивчили важливі аспекти єдиної нормативної бази, особливості ділового спілкування, телефонний етикет, правила ефективного ведення розмов із заявниками, а також стратегії управління конфліктними ситуаціями.

Окрему увагу приділено питанню безбар'єрного спілкування, що є однією із ключових складових взаємодії з громадянами.

Це навчання входить до загальної стратегії ЦНАП із підвищення якості обслуговування та розвитку персоналу. Наталія Ткач підкреслила важливість постійного професійного росту співробітників для забезпечення високого рівня обслуговування громадян.

 

 

Гаряча лінія (044) 202-60-38 (044) 202-60-39