Перейти до основного вмісту
24 травня 2024

Нова якість спілкування: персонал ЦНАП пройшов навчання

Нова якість спілкування: персонал ЦНАП пройшов навчання

Співробітники кол-центрів київських Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) пройшли інтенсивний дводенний курс навчання на тему "Основні правила телефонного спілкування" з метою підвищення якості обслуговування заявників.

Під керівництвом заступника директора ЦНАП Наталії Ткач учасники навчання ретельно вивчили важливі аспекти єдиної нормативної бази, особливості ділового спілкування, телефонний етикет, правила ефективного ведення розмов із заявниками, а також стратегії управління конфліктними ситуаціями.

Окрему увагу приділено питанню безбар'єрного спілкування, що є однією із ключових складових взаємодії з громадянами.

Це навчання входить до загальної стратегії ЦНАП із підвищення якості обслуговування та розвитку персоналу. Наталія Ткач підкреслила важливість постійного професійного росту співробітників для забезпечення високого рівня обслуговування громадян.

2024.05.24 - новина навчання_2

2024.05.24 - новина навчання_3

2024.05.24 - новина навчання_4

2024.05.24 - новина навчання_5

2024.05.24 - новина навчання_6

2024.05.24 - новина навчання_7