Надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Ідентифікатор послуги:

00047

Повна назва послуги:

Надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Строки надання:

В режимі реального часу

Вартість:

Платно*

Записатися на отримання послуги

Тут ви можете зареєструватися до електронної черги для отримання послуги у ЦНАПі міста Києва.
Реєстрація
Інформація про послугу

Суб'єкт надання послуги - Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

Інформаційна картка

 

 

Вартість:

- 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання виписки в паперовій формі;

- 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання виписки в електронній формі.

Необхідні документи для отримання послуги

1. Заява (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та реєструє заяву в базі даних заяв за умови оплати послуг за державну реєстрацію прав у повному обсязі та встановлення особи заявника).

 

2. Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору або справляння в повному обсязі адміністративного збору через Інтернет з використанням платіжних систем;

 

3. Документи, що підтверджують право власності або інше право;

 

4. Запит посадової особи органу досудового розслідування у зв’язку із здійсненням ним повноважень, визначених законом, у відповідному кримінальному провадженні.

Нормативні документи

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

 

Закон України «Про адміністративні послуги»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану»;

 

Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598;

 

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634;

 

Рішення Київської міської ради від 28 липня 2016 року № 861/861 «Про визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві»;

 

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01 лютого 2016 року № 48 «Про організаційно-правові заходи, пов'язані з наданням адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб у межах міста Києва, а також наданням відомостей з Державного земельного кадастру».

Спосіб подання

Надання виписки проводиться за заявою/запитом заявника шляхом звернення особисто або уповноваженою особою до центру надання адміністративних послуг, суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріусу або в електронній формі через вебпортал Мін’юсту.

Результат та спосіб отримання

Результат надання послуги:

1) виписка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

2) рішення державного реєстратора про відмову.

Онлайн консультант