Надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Суб'єкт надання послуги - Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Вартість:
- 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання виписки в паперовій формі;
- 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання виписки в електронній формі.
1. Заява (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та реєструє заяву в базі даних заяв за умови оплати послуг за державну реєстрацію прав у повному обсязі та встановлення особи заявника).
2. Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору або справляння в повному обсязі адміністративного збору через Інтернет з використанням платіжних систем;
3. Документи, що підтверджують право власності або інше право;
4. Запит посадової особи органу досудового розслідування у зв’язку із здійсненням ним повноважень, визначених законом, у відповідному кримінальному провадженні.
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
Закон України «Про адміністративні послуги»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану»;
Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598;
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634;
Рішення Київської міської ради від 28 липня 2016 року № 861/861 «Про визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві»;
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01 лютого 2016 року № 48 «Про організаційно-правові заходи, пов'язані з наданням адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб у межах міста Києва, а також наданням відомостей з Державного земельного кадастру».
Надання виписки проводиться за заявою/запитом заявника шляхом звернення особисто або уповноваженою особою до центру надання адміністративних послуг, суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріусу або в електронній формі через вебпортал Мін’юсту.
Результат надання послуги:
1) виписка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
2) рішення державного реєстратора про відмову.
Центр надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м. Києві
Центр надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві
Центр надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві
Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м.Києві
Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві
Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м.Києві