Надання житлової площі, службових житлових приміщень

Ідентифікатор послуги:

00000

Повна назва послуги:

Надання житлової площі, службових житлових приміщень

Строки надання:

30 календарних днів

Вартість:

Безоплатно

Записатися на отримання послуги

Тут ви можете зареєструватися до електронної черги для отримання послуги у ЦНАПі міста Києва.
Реєстрація
Необхідні документи для отримання послуги

Для надання житлової площі:

1. Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрації (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності).

2. Письмова згода (відмова) на отримання житлової площі усіх членів родини, окрім малолітніх дітей.

3. Копії паспортів членів родини, на яких надається житлова площа.

 


Для надання службової житлової площі керівники підприємств, установ та організацій подають наступні документи:

1. Клопотання керівників установ, підприємств та організацій про затвердження рішення про надання службової житлової площі.

2. Рішення установ, підприємств та організацій про надання службової житлової площі.

3. Згода (заява) працівника на отримання службової житлової площі.

4. Копії паспортів (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію), копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків.

5.Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрації працівника, якому надається службова житлова площа (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності).

6. Копія свідоцтва про укладання (розірвання) шлюбу.

7. Копії свідоцтв про народження малолітніх дітей.

8. Довідка з місця роботи.

9. Копія розпорядження про включення житлової площі до складу службових.

10. Довідка, що квартира яка надається є вільною (надається житлово-експлуатаційною організацією, яка обслуговує будинок).

11. Рішення підприємства, установи, організації.

 


Для приєднання житлової площі:

1. Заява.

2. Довідка про підтвердження, що житлове приміщення, яке приєднується вільне (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності).

3. Паспорти всіх членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками).

 

У разі, якщо громадянин не перебуває на квартирному обліку додатково: правоустановчий документ на займану житлову площу; - копії свідоцтв про народження малолітніх дітей; - копія свідоцтва про укладання (розірвання) шлюбу.
 

Нормативні документи

Житловий Кодекс.


Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов.


Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок від 11.12.1984 № 470.


Про службові жилі приміщення.

Спосіб подання

Особисто або уповноваженою особою

Результат та спосіб отримання

Результат надання - отримання розпорядження адміністрації та ордеру.

 

Особисто

Онлайн консультант