Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно

Ідентифікатор послуги:

00046

Повна назва послуги:

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки (граматична, арифметична чи інша помилка) з вини заявника

Строки надання:

В день реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

Вартість:

Платно

Записатися на отримання послуги

Тут ви можете зареєструватися до електронної черги для отримання послуги у ЦНАПі міста Києва.
Реєстрація
Інформація про послугу

Суб'єкти надання: 

Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

Департамент комунальної власності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

 

Інформаційна картка

 

Вартість:

0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

Необхідні документи для отримання послуги

Документ про внесення плати за внесення змін до запису Державного реєстру прав.


Документ, у якому виявлено технічну помилку.


Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав (якщо заявник бажає отримати інформацію з ДРРП) (у разі коли особа, речові права якої підлягають державній реєстрації, звільнена від сплати адміністративного збору, заявник пред’являє документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав).


Документ, що посвідчує особу (документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його замінює. У разі вилучення у громадянина України паспорта громадянина України у зв’язку з отриманням дозволу для виїзду за кордон на постійне проживання документом, що посвідчує особу громадянина України, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне проживання за кордоном. Документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження. Документом, що посвідчує посадову особу державного органу або органу місцевого самоврядування, є службове посвідчення). У разі подання заяви уповноваженою на те особою - документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Нормативні документи

Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"

 

Постанова КМУ від 25.12.2015 №1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"

 

Постанова КМУ від 26.10.2011 №1141 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно"

Спосіб подання

Особисто, законним представником.

Результат та спосіб отримання

Результат послуги - внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій (у разі виявлення такого бажання заявником), або рішення про відмову у внесенні змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, чи на сайті: https://rrp.minjust.gov.ua/.
 

Онлайн консультант