У ЦНАПах чують кожного
Якість надання адміністративних послуг значною мірою залежить від компетентності адміністраторів. ЦНАПи постійно працюють над покращенням сервісу для містян, підвищенням рівня інклюзії та доступності адмінпослуг через регулярні тренінги та семінари.
Особливу увагу приділяють створенню комфортних умов для осіб із порушеннями слуху, які є повноправними членами суспільства і потребують доступу до адміністративних послуг. Ключовим завданням столичних ЦНАПів є забезпечення умов для людей з частковою або повною втратою слуху.
З 2019 року адміністратори ЦНАП проходять навчання з вивчення жестової мови на базовому рівні, що дозволяє ефективно комунікувати з людьми, які мають порушення слуху. Це стало можливим завдяки співпраці з підприємством об'єднання громадян «Культурний центр Українського товариства глухих». Ми вдячні нашим партнерам за курс та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю для підвищення якості надання послуг та інклюзивності.