16 березня відбулась зустріч керівництва Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва з колегою із Азербайджана
Минулого року Директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва Шамрай Наталія Василівна відвідала Баку з робочим візитом з метою обміну досвідом у сфері надання адміністративних послуг . Програма заходу була дуже насиченою. Жодна інновація азербайджанських колег не лишилася без уваги.
А зараз настала наша черга гостинно зустріти колегу із Азербайджану. Керівництво Департаменту (Центру) докладно ознайомило гостя із системою функціонування ЦНАПів не тільки в Києві, а й по всій Україні.
Під час бесіди представник керівництва Асана (саме так називаються ЦНАП в Азербайджані) дуже активно цікавився робочими моментами, ставив складні питання і звичайно отримував вичерпні відповіді.
У свою чергу гість із Баку також повідомив багато цікавого, а саме, що органи влади Азербайджану організовують навчання і тренінги для державних службовців у сфері надання адміністративних послуг залучаються волонтери для допомоги відвідувачам Асану у заповненні документів і консультуванні. Багато уваги приділяється підвищенню якості обслуговування населення, тому кожний новий Асан, що відкривається у Баку, кращий за попередній. Окрім пильного контролю за якістю надання адміністративних послуг мешканцям, відчувається піклування про комфортні умови співробітників центру, які щодня працюють з людьми. Облаштовано антистресову кімнату та кімнату для відпочинку. Є можливість реєстрації шлюбу, отримання медичних послуг, перекладу документів, придбання квитків і бібліотека.
У Баку існує навіть, мобільний Асан - автобуси, які спеціально облаштовані електронною чергою, банком, нотаріусом та обладнанням для виготовлення водійського посвідчення. Графік курсування таких автобусів затверджується на рік вперед, розміщується такий автобус біля приміщення місцевоі влади. У якості експерименту колеги із Азербайджану обладнали кілька вагонів у потязі для надання адміністративних послуг, якщо у пасажирів виникне така необхідність!
Бесіда була дуже жвавою, насиченою і відбувалася в теплій дружній атмосфері. Всі учасники зустрічі були переконані у тому, що такі візити з метою обміну досвідом дуже корисні! Адже набуті знання допомагають досягти головної мети - якісніше, швидше та простіше надавати адміністративні послуги відвідувачам.