Перейти до основного вмісту
01 березня 2017

1 березня, представники Асоціації ЦНАП взяли участь у семінарі-практикумі з питань якості обслуговування відвідувачів Центрів надання адміністративних послуг

1 березня, представники Асоціації ЦНАП взяли участь у семінарі-практикумі з питань якості обслуговування відвідувачів Центрів надання адміністративних послуг

     Сьогодні, 1 березня, представники Асоціації ЦНАП взяли участь у СЕМІНАРІ-ПРАКТИКУМІ з питань якості обслуговування відвідувачів Центрів надання адміністративних послуг. Голова Асоціації, Наталія Шамрай, представила нашу організацію, фахівці ЦНАП з міст Рівного та Львова поділилися власним досвідом організації процесів надання адмінпослуг, а також розповіли про свої запровадженні стандарти якості та надання послуг. Богдан Питель презентував стандарти обслуговування, що реалізовані у роботі міського ЦНАП у м. Івано-Франківськ. Офісом реформування адмінпослуг при Мінекономрозвитку, Oleksandr Andrieiev та представником МЕРТ Олександр Каменчук було презентовано концепцію «Єдиного стандарту обслуговування громадян у ЦНАП».
     Також учасники ознайомилися з методикою NPS, що використовується для виміру лояльності клієнтів та отримали можливість взяти участь у тренінгу «Професійні стандарти в роботі керівника. Ефективне управління». Дякуємо організаторам - програмі USAID «Лідерство в економічному врядуванні», за корисний та цікавий семінар.

Онлайн консультант