27 березня 2020

На період карантину змінено порядок обслуговування у ЦНАП

На період карантину змінено порядок обслуговування у ЦНАП

Разом з усією країною, ЦНАПи м. Києва весь тиждень адаптовувалися до нового режиму роботи – он-лайн.

Нагадуємо, що починаючи з 18 березня:

  • Обмежено особисте відвідування ЦНАП заявниками (окрім видачі паспорта громадянина України та свідоцтва про народження дитини);
  • Посилено роботу Call-центру;
  • Надаємо послуги через «особистий кабінет» порталу адміністративних послуг м. Києва (15 видів послуг);
  • Надаємо послуги за допомогою поштового зв’язку (близько 60 видів послуг).

З 18 до 27 березня до міського та районних Call-центрів надішло близько 35 000 звернень. А нових зареєстрованих користувачів порталу адміністративних послуг - 500.

Просимо Вас із розумінням поставитися до якості роботи Call-центру, адже через велику кількість звернень - лінії перевантажено. Проте ми працюємо над розширенням можливостей АТС приймати дзвінки, аби надалі оперативніше реагувати на Ваші запити.

Будь ласка, дотримуйтесь рекомендацій МОЗ України, щодо нерозповсюдження COVID-19.
Міцного здоров'я усім нам!

Онлайн консультант