Перейти до основного вмісту
26 серпня 2015

Проблеми при отриманні послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Проблеми при отриманні послуг  з державної реєстрації юридичних осіб та  фізичних осіб – підприємців

Міською владою проведено моніторинг роботи районних Центрів надання адміністративних послуг міста Києва та виявлено ряд проблем, серед яких найбільша кількість стосується черг до державних реєстраторів для здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Це спричинено і графіком роботи працівників районних відділів державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, який затверджено Головним територіальним управлінням юстиції у м. Києві:

  • прийом документів здійснюється до обіду (понеділок-п’ятниця);
  • прийом документів для отримання витягів, виписок, довідок з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців, підтвердження відомостей – після обіду (понеділок-четвер)
  • видача документів здійснюється після обіду (понеділок-четвер) та в п’ятницю у першій половині дня.

Вищезазначені графіки не відповідають графікам роботи Центрів надання адміністративних послуг, що призводить до виникнення великих черг до державних реєстраторів, а також створює підґрунтя для появи численних посередників.

Так, майже біля кожного центру (відділи державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців розміщені в приміщеннях районних центрів) можна зустріти представників таких посередників, які роздають листівки та пропонують свої пропозиції (див. нижче).

Такі кроки Реєстраційної служби нівелюють будь-які спроби міської влади щодо підвищення прозорості та доступності адміністративних послуг.

проблеми з реєстрації юр та фіз ос підприєм