Перейти до основного вмісту
28 березня 2025

Безперебійна робота реєстрів – запорука якісних послуг у ЦНАП

Безперебійна робота реєстрів – запорука якісних послуг у ЦНАП

ЦНАП м. Києва взяв участь у Першому спеціалізованому форумі "Держреєстри Мін’юсту: стратегічне значення, безпека та розвиток", який відбувся у Києві за ініціативи Міністерства юстиції України.

 

Для ЦНАПів державні реєстри – це щоденний інструмент у наданні адміністративних послуг. Із більш ніж 500 адмінпослуг, понад 300 потребують доступу до різних державних баз даних. Тому стабільна та безпечна робота реєстрів – ключовий чинник якісного та швидкого обслуговування громадян.

 

"Адміністратори ЦНАП працюють із більш ніж 15 державними реєстрами. Від їхньої доступності та безперебійності залежить задоволеність заявників і довіра до послуг", – наголосила заступник директора ЦНАП міста Києва Наталія Ткач.

Виступ заступниці директора ЦНАП м. Києва Наталії Ткач на форумі з кібербезпеки держреєстрів

Серед найбільш використовуваних у роботі ЦНАП реєстрів – демографічний реєстр, реєстр актів цивільного стану, реєстр у сфері будівництва, дані МВС, системи, пов’язані із соціальними послугами, тощо.

 

Тож ЦНАП підтримує ініціативи, спрямовані на посилення захисту реєстрів і розвиток цифрової взаємодії, адже це – основа сучасного та ефективного сервісу для наших громадян.