27 серпня 2015

Новий рівень обслуговування

Новий рівень обслуговування

Надання адміністративних послуг та інформаційне забезпечення відвідувачів Центрів надання адміністративних послуг міста Києва виходять на якісно новий рівень. Все більше відвідувачів щодня користується новими інформаційними кіосками, які нещодавно було встановлено у Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг міста Києва. Крім того, відтепер заповнити анкету щодо роботи центру відвідувачі можуть не в паперовому, а в електронному вигляді через інформаційні кіоски (рис. 1), що робить процедуру автоматичною та повністю усуває вплив людського фактору.

кіоск анкетування рис 1

На сьогодні завдяки широким функціональним можливостям інформаційних кіосків (рис. 2) заповнено 5 анкет та отримано біля 10 пропозицій та зауважень.

кіоск функції рис 2

Крім того, відвідувачі Центрів залишають свої відгуки та пропозиції на сторінці Центру наданні адміністративних послуг міста Києва у Facebook. Так, у серпні отримано близько 50 повідомлень та коментарів.

Шановні відвідувачі, просимо вас заповнювати електронні анкети та залишати ваші відгуки про роботу Центрів, це допоможе вдосконалити систему надання адміністративних послуг!

Онлайн консультант