Перейти до основного вмісту
28 березня 2017

28 березня було проведено тематичний постійно діючий семінар «Забезпечення якості надання адміністративних послуг».

28 березня було проведено тематичний постійно діючий семінар «Забезпечення якості надання адміністративних послуг».

     28 березня за участю Київського міського Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, «Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського» було проведено тематичний постійно діючий семінар «Забезпечення якості надання адміністративних послуг».

      Психологічний тренінг було організовано для  адміністраторів Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва, керівників та адміністраторів районних відділів (центрів) , адміністраторів відділу адміністраторів мобільного реагування. 

     Учасники заходу розглянули різновиди конфліктів – між колегами, керівником і підлеглим, між заявником і адміністратором. Обговорили суб’єктивні та об’єктивні причини конфліктів в організації, а також основні моделі поведінки у конфлікті.

     Окремо розглянули питання маніпуляції. Види маніпуляцій та їх причини. Дізналися як саме визначити, що людина намагається маніпулювати, вербальні та невербальні ознаки.

     Присутні також активно обговорювали питання  управління стресом. Виявляється стрес може бути як негативним, так і позитивним. Приділили особливу увагу  наслідкам стресу та прийомам виходу із стресових ситуацій.

     Професія адміністратора вимагає постійного і дуже активного спілкування з відвідувачами. Нажаль, неможливо уникнути  найпоширеніших міжособистісних конфліктів, які охоплюють всі сфери людських відносин.

     До роботи Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг  поставлені дуже високі вимоги керівництва міста Києва, а суспільство очікує високих професійних результатів та показників при наданні адміністративних послуг киянам. Центр надає послуги за принципом «єдиного вікна» та службовці працюють в умовах «відкритого простору» аби обличчя адміністративного сервісу було європейським. Для керівництва Департаменту (Центру),  для всіх співробітників дуже важливо щоб кожна людина, яка звернулася за послугою, поверталася додому з хорошим настроєм і відчуттям того, що органи влади надають їй комфортні послуги і служать цій людині.

     В Центрі працюють найкращі спеціалісти, професійний рівень яких постійно підвищується на спеціалізованих тренінгах та навчаннях.