01 червня 2017

31 травня було проведено тематичний постійно діючий семінар "Забезпеченя якості надання адміністративних послуг"

31 травня було проведено тематичний постійно діючий семінар "Забезпеченя якості надання адміністративних послуг"

    31 травня за участю Київського міського Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій було проведено тематичний постійно діючий семінар «Забезпечення якості надання адміністративних послуг». 
     У семінарі з питань змін у законодавстві України, етики ділового спілкування та єдиних вимог (стандарту) якості обслуговування  відвідувачів центрів надання адміністративних послуг брали участь адміністратори районних центрів та адміністратори Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг міста Києва.

     Багато корисної інформації надала Гурова Інна Володимирівна, доцент кафедри культурології Національного університету  ім.Драгоманова, кандидат історичних наук, доцент. Докладно були розглянуті теми «Етика та етикет державного службовця» та «Культура ділового спілкування». З’ясували що саме ми вкладаємо у поняття «етика» і «мораль» з точки зору держслужбовця і суспільства в цілому. Інна Володимирівна приділила увагу саме «тонкощам» спілкування як між колегами, так і у процесі розмови із заявниками.

     Роз’яснення щодо оформлення закордонних паспортів, реєстрації права власності на нерухоме майно та отримання довідок про місце реєстрації надала Маценко Марина Миколаївна, представник Міністерства економічного розвитку. А також учасники семінару дізналися про зміни у законодавстві України, які проекти знаходяться ще на розгляді, а з якими адміністратори будуть працювати найближчим часом. Під час диспуту присутні приділили окрему розглянули питання щодо  поведінки державного службовця у конфліктних ситуаціях, обговорили випадки з практики. З’ясували яким чином уникати складнощів у спілкуванні та як вийти із конфліктної ситуації.

     Висвітлив питання щодо єдиних вимог (стандарту) якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг Андрєєв Олександр Вікторович, проектний менеджер сектору з розвитку мережі ЦНАП Офісу реформи адміністративних послуг. У своїй промові Олександр Вікторович наголосив на тому, що державний службовець повинен бути не тільки чемним, усміхненим, професійним, але й мати гідний зовнішній вигляд. Перше враження можна створити тільки один раз. Для допомоги державним службовцям створено методичний посібник, з яким може ознайомитись кожен бажаючий.

    Ми продовжуємо здобувати нові знання, вдосконалюємо рівень професіоналізму, ділимося власним досвідом і вивчаємо новації наших колег. Намагаємося наступного дня бути кращими, ніж сьогодні.

 

31.05Семинар6            31.05Семинар4

 

31.05семинар3             31.05Семинар1

Онлайн консультант