Перейти до основного вмісту
18 серпня 2015

Міська влада ухвалить єдину концепцію ефективного реформування системи надання адміністративних послуг

Міська влада ухвалить єдину концепцію ефективного реформування системи надання адміністративних послуг

Ефективний розвиток системи надання адмінпослуг у столиці неможливий без ухвалення єдиної Концепції, яку вже у вересні розгляне Київрада. Наразі Концепцію розвитку центрів надання адмінпослуг міська влада обговорює з експертами. Так, учора стратегію розвитку презентував директорам департаментів КМДА, представникам Київради та громадськості керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.

За його словами, у вересні міська влада запровадить ще низку реформ у системі надання адміністративних послуг. Серед змін – переобладнання перших поверхів адміністративних будівель районних державних адміністрацій для розміщення в них районних ЦНАПів, а також переведення деяких послуг в електронний формат.

«Міська влада переконана, що перші поверхи районних адміністрацій мають бути виключно для людей. Заходячи в РДА, громадянин має, в першу чергу, бачити не пост охорони, а своєрідний «відкритий простір» для отримання необхідних послуг. І черга має бути електронна, аби люди не були змушені стояти годинами», – наголосив Володимир Бондаренко.

Він повідомив, що як мінімум 5 районних державних адміністрацій будуть переобладнані відповідним чином уже до кінця вересня, у тому числі і Шевченківська, яка має найбільший потік відвідувачів. Для кадрового забезпечення буде достатньо ресурсів РДА.

Водночас, існуючої мережі центрів надання адмінпослуг для столиці недостатньо, у зв’язку з чим планують відкривати додаткові філії в районах, з огляду на потреби.

«У жовтні маємо відкрити філію в Деснянському районі. Деснянський центр є одним з найкращих, проте приміщення РДА далеко від мешканців того ж Лісового масиву. Доцільно відкрити філію на Лісовому масиві, облаштувати там хоча б 5 робочих місць, але приймати документи, – зауважив керівник апарату КМДА. – Поступово будемо розширювати мережу й у інших районах».

Ще одним із важливих кроків, що втілює міська влада для реформування системи надання адміністративних послуг, є переведення їх в електронний формат.

«За розвитком електронних сервісів місто Київ – десь усередині 2000-х років. Ми не можемо залишити столицю на тому ж рівні. Тому те, що нам, у першу чергу, треба зробити – це розвивати електронні послуги. Я сподіваюся, що у вересні запустимо форму № 3 (довідка про склад сім’ї) в електронному варіанті у трьох найбільш розвинених районах. Адже для того, щоб отримати папірець, який потім потрібно подати в купу інстанцій, люди витрачають 2-3 дні», – зазначив Володимир Бондаренко.

У рамках заходу були також презентовані інформаційні кіоски – новий електронний сервіс, що відсьогодні став доступний відвідувачам міського дозвільного центру. Завдяки їм громадяни можуть завантажити певний перелік документів в електронному форматі, тобто отримати попередній запис і роздрукувати їх вже у центрі. Також відвідувачі можуть роздрукувати бланк заяви, подивитися реєстр послуг, залишити скаргу, зайти на сторінку Центру в соціальній мережі Facebook тощо. Інформаційні кіоски зменшать черги та дозволять громадянам швидше отримувати необхідні адмінпослуги.

Керівник апарату КМДА наголосив, що міська влада на чолі з Віталієм Кличком контролює боротьбу з корупцією, особливо у сфері надання адмінпослуг, що має ліквідувати особистий контакт між чиновниками і громадянами та унеможливити будь-які спекуляції. Також Володимир Бондаренко закликав громадськість подавати свої пропозиції щодо розвитку адмінпослуг.

Джерело: http://kievcity.gov.ua/news/27685.html