04 травня 2017

Харків поділився досвідом у сфері надання адміністративних послуг

Харків поділився досвідом у сфері надання адміністративних послуг

     Засідання секції з питань адміністративних послуг Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоуправління «Асоціація міст України» відбулось 27 квітня, у Харківській міській раді.

     Учасники засідання обговорили ряд законопроектів, зокрема, про внесення змін в закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про адміністративні послуги», а також практичні питання впровадження нових законів: про реєстрацію місця проживання, отримання паспортів, про здійснення державної реєстрації.

     Досвідом Харкова у цій сфері з колегами з інших міст поділилась директор Департаменту адміністративних послуг і споживчого ринку Вікторія Китайгородська. Вона нагадала, що в 2011 році в Харкові відкрився оновлений Єдиний дозвільний центр, на базі якого пізніше почав працювати Центр надання адміністративних послуг. У 2013 році в Харкові вперше в Україні були створені дев’ять районних підрозділів ЦНАП.

Як повідомила Вікторія Китайгородська, в даний час швидкість прийому документів в центрах скорочено до 5-13 хвилин. Щоденно у всі 10 центрів надання адміністративних послуг звертається у середньому 2275 людей. Найбільш популярні послуги – реєстрація місця проживання, реєстрація прав на нерухомість і питання, пов’язані із паспортним сервісом. У роботі центрів беруть участь 73 суб’єкти надання адміністративних послуг, надаються 154 адмінпослуги. Для зручності громадян працює онлайн-система із безліччю сервісів.

     Також Вікторія Китайгородська розповіла про відкриття в Харкові двох нових центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс» та про Регіональний центр надання адміністративних послуг, що будується.    

     У свою чергу директор Департаменту реєстрації Олег Дробот поділився інформацією про створення в Харкові реєстру територіальної громади.

     Учасники засідання секції з інших міст відзначили, що пильно вивчають досвід Харкова у сфері надання адміністративних послуг. Як повідомила адміністратор ЦНАП міста Херсона Ольга Попова, їх труднощі полягають у тому, що в місті працює тільки один центр.

     «У нас один ЦНАП на все місто, тому люди з різних районів, у тому числі досить віддалених, змушені добиратись у центр міста. В Харкові ця проблема вирішилась створенням дев’яти районних ЦНАП, тим більше у вас будується ще один великий Регіональний центр надання адміністративних послуг. У нас люди змушені довго сидіти у черзі, оскільки на оформлення однієї людини, наприклад по реєстрації нерухомості, уходить до 40 хвилин, а наші реєстратори працюють практично без відпочинку», - відзначила Ольга Попова.





 

Онлайн консультант