Внесення змін до облікових справ

Ідентифікатор послуги:

00233

Повна назва послуги:

Внесення змін до облікових справ

Строки надання:

30 календарних днів

Вартість:

Безоплатно

Записатися на отримання послуги

Тут ви можете зареєструватися до електронної черги для отримання послуги у ЦНАПі міста Києва, а також перевірити її стан онлайн.
Реєстрація
Необхідні документи для отримання послуги
Для виключення членів родини з облікової справи: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія свідоцтва про смерть (якщо людина померла).
Для включення в пільгові списки: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг відповідно до вимог чинного законодавства.
Для включення членів родини в облікову справу: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія паспорта (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 4. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 5. Копія свідоцтва про шлюб. 6. Довідка з місця роботи. 7. Копія свідоцтва про народження дитини (якщо включається неповнолітня дитина)
Для зміни прізвища в обліковій справі: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія паспорта особи, що змінила прізвище. 4. Копія свідоцтва про шлюб або інший документ, який підтверджує офіційну зміну прізвища.
Для об'єднання облікових справ: 1. Заява та письмова згода на об'єднання облікових справ членів родини, які перебувають на квартирному обліку. 2. Довідка про склад сім'ї та місце реєстрації (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності).
Для переоформлення облікової справи на іншого члена родини: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Копія свідоцтва про смерть (якщо заявник помер).
Для поновлення на квартирному обліку: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Правоустановчий документ на займану житлову площу. 4. Викопіювання поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта. 5. Копії паспортів членів родини, які поновлюються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 6. Копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу. 7. Копії свідоцтв про народження (для неповнолітніх дітей). 8. Довідки з місця роботи (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення). 9. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 10. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
Для розділу облікової справи при розірванні шлюбу: 1. Заява. 2. Довідка про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). 3. Дві копії свідоцтва про розірвання шлюбу, або рішення суду. Для другої справи (формується нова справа): 4. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 5. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей. 6. Довідки з місця роботи. 7. Копія пенсійного посвідчення. 8. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 9. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
Для розділу облікової справи при створенні нової сім'ї: 1. Заява. 2. Дві довідки про реєстрацію місця проживання (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності). Для другої справи (формується нова справа): 3. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). 4. Копія свідоцтва про укладання шлюбу. 5. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей. 6. Довідки з місця роботи. 7. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.. 8. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
Нормативні документи

Кодекс Житловий

 

Постанова КМУ від 11.12.1984 №470 "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень"

Спосіб подання

Особисто, уповноваженим представником

Спосіб отримання

Результат надання - отримання довідки про перебування на квартирному обліку на підставі розпорядження адміністрації про внесення змін у облікову справу.

 

Особисто, уповноваженим представником, поштою (рекомендованим листом)
 

Онлайн консультант